۱۵.۶.۹۰

Tehran 2025

" این کتابو میبینین!؟   هزار تا ادای آزادی هم در آرن و درآرین خیلی تونستین این 5 سال گذشته رشد کنین، شده این که این خوشگل ریش درویشیا که باهاشون میرین کوه استاد استاد میلیسین علوم انسانی دستشونه،
همونا که مولوی رو نشخوار میکنن،   نشخوار میکنن، نشخوار میکنن،  نشخوار میکنن،
این کتاب درس من نیست! کاری هم ندارم خوشتون میاد یا نه! آموزش گفته یا نه! اگه با من ورداشتین، این کتاب من نیست!
این سومین ترمه  دارم اینجا ارائه میدم، تا وقتی 3 دقیقه بعد از انتخاب واحد 100 تا جا پر میشه، همینه!
حس من به اینکه آیا به بحث ها ، که هیچ ربطی هم به هرزگویی های این پیر فلاسفه ای که این تو نوشته نداره، علاقه داشتین یا فهمیدین یا بهش فکر کردینه که نمره این ترمتونه، بحث سه نفره یه ساعته داریم آخر ترم، میاین سه تا سه تا میشینیم حرف میزنیم،
اگه به هر دلیل عقیدتی یا گشادیسم یا هرچی نبودین تو بحثا یا نخواستین یا هر چی، می تونین امتحان کتبی بدین از همین کتابه، اما اگر اگه اینو انتخاب کردین، باید بیست شین، نوزده نیم هم میفته...
حالا به جای این که با این قیافه بهت زده وای خاک به سرمون شد به من نگا کنین به اطرافتون نگاه کنین.. ترم قبل هم یه کلاس الف سه دادن، هفته سوم مجبور شدن سالن بدن که بچه ها رو زمین نشینن!
از خود راضی هم خودتونین،
 اگه بدونین تو زندگیم چه گها که نخوردم، عمرا فکر نخواهید کرد که از خودم یا زندگیم یا وضعیت امروزم راضیم، ولی از کورسی که اینجا ارائه میدم ، چرا، راضیم.
ترم پیش 84 نفر برداشتن، 18 نفر کتبی دادن که  15 تاشون افتادن!  از همین جلسه اول برای بردن تز فوق و دکترا تون تو این گروه خیز بردارین.
زیر خاکی نیس که هر چی قدیمی تر به به اش بیشتر، یا شعر نیس که با شعر فلان قرن هجری بخواین بفهمینش...
به دین و آیین و فرهنگتونم کاری نداره، چه 50 سال چه 1500 سال چه 5000 سال پیش، کهنه است!
متاسفانه در حدی نیست اینجا که بگم با مقاله های روز پیش برین، اما خودم سعی میکنم کتابخونه رو 3ماه یه بار به روز کنم که آخرین کتب آدم حسابیای روز رو دسترسی داشته باشین، سه نفر باهم میتونن یه کتاب از لیست کتابهایی که گذاشتم رو بگیرین، که هم به همه برسه هم بشینین تو سر کل همدیگه بزنین.
احترام به هم میذاریم اما نه به عقاید و بحث های مطرح شده، بی رحمانه به استحزا و نقد می کشونیم همو
اشتباه مجازه قطعا ، که خلاقیتتون بسته نشه، اما رو گلواژه هاتون پافشاری نکنین برین بخونین ببینین چرا بهتون خندیدیم که دفعه بعد بتونیم دوباره از نظرای جدیدتون استفاده کنیم.
بحث فلسفی نمی کنین سر کلاس یا بهتره بگم بحثی که خودتون فکر میکنین فلسفیه اینجا نمی کنین چون معمولا نشخوار کج فهمی های قلمبه گویان رو جای فلسفه حض میبرید!
  یه رب از جلسه کلاس مشابه تو هاروارد رو هفته دیگه با هم میبینیم که نحوه فکرکردن رو یاد بگیریم، اولین چیزی که باید یاد بگیرین اینه که متاسفانه حتی یاد گرفتن رو هم بلد نیستین!
 منم اگه کارم تموم شده بود و قرار بود درس بدم و نیازی به فکر کردن نداشتم، الان ویلام تو ایتالیا بودم.. نه اینکه سالی ده بار برم کنفرانس اینور اونور دنیا نظریه های خدایان همسن سال شما رو بشنوم! اون دو سه تا کتاب و نظریه ایم هم که این ور اون ور میشنوین می خونین بهش میگن نظریه! نه وحی!
 فکر میکنیم اینجا دورهم!  با هم!
مبنامون هم فکت ها هستند، یا هیپوتز های خیالی بر مبنای فکت های حقیقی! بازم تاکید میکنم اصرار بر گلواژه های قدیمی نکنین مگر حرفی امروزی برای گفتن داشته باشین!

اگه سوالی نیست
از همون آقایی که  تاپ قرمز پوشیده بهش می خوره اسمش یاور باشه شروع کنیم
چرا واحد "شناخت انسان" رو برداشتی؟؟! "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر