۲.۶.۹۰

My neighbor Greek inspiration

خاله  کُپُلیوس رفته سفر،
    خاله کُپُلیوس یه خاله ی شیرینه تُپپلیه یونانیه که رستورانش همین بغله و هر روز صبح و عصر با خنده ی شادش سلاملک میکنه باهام.
    خاله کُپُلیوس موقع رفتنه دختره وقتی فهمید این پارتی برا رفتنه اونه ، رفت و یه بطر از شراب یونانیاش ( که هر لیوانش 4 یوروئه) روبان قرمز پیچوند کادو داد بهش.
   خاله کُپُلیوس رو بارها سر میز غذای مشتری هاش دیدم، حالا یکیشون فامیل! یکیشون دوست! نمیشه که همه آشناش باشن!
اما اینقد خاله رو دوس دارن ، میشینه با خیلیاشون چاق سلامتی میکنه این قد شیرینه.
   خاله کُپُلیوس امروز یه نامه گذاشته بود رو در رستورانش که من و بقیه رو از نگرانی در بیاره وقتی یهو با دیوارای ریخته در حال بناییه مغازه اش روبرو میشیم.
    خاله کُپُلیوس نوشته بود:
                                    مهمونای عزیز،
                                                   من رفتم تعطیلات برا 3 هفته،
                                                   دارم میرم Corfu پیش مامانی ،
                                                   از فلان روز به بعد برمیگردم و خوشحال میشم که دوباره میبینمتون،
                                                   آتنای شما.

خاله کُپُلیوس رو دوس دارم و برام یه جور الگوی محبت و انساندوستیه
خاله کُپُلیوس لطفا زود برگرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر